Saturday, June 19, 2010

ေမေမ့ကို ေျပာစရာစကားေတြ က်န္ေနဦးမွာလားလို႔

ေၾကကြဲစရာေတြေျပာစရာက်န္ေနဦးမွာလားလို႔ စဥ္းစားေနမိတယ္
ကၽြန္ေတာ့္ကိုထားၿပီး အေဝးကၿမိဳ႕ကေလးဆီ ေမေမကျပန္ေတာ့မွာ
လူေနထူထပ္ၿပီးသစ္႐ြက္ေတြမ႐ိွပဲေနေပ်ာက္လည္းမထိုးတဲ့ကြန္ကရိေတာနက္ထဲ
႐ုပ္ဝတၳဳဝါဒီၿမိဳ႔ျပကို လက္ခ်ည္းသက္သက္ရင္ဆိုင္ယွဥ္ၿပိဳင္ဖို႔
ကၽြန္ေတာ္အလုပ္တစ္ခုခု ရမွျဖစ္မယ္ ေမေမ
ကၽြန္ေတာ္ေရးေနတဲ့ ကဗ်ာေတြနဲ႔လည္း
ကမၻာေျမႀကီးကိုလည္း မကယ္တင္အား ကၽြန္ေတာ္ေငြလိုေနပါတယ္
ကၽြန္ေတာ္မက္ေနတဲ့ အိပ္မက္ေတြနဲ႔လည္း
သဘာဝပတ္ဝန္းက်င္ႀကီးကိုလည္း မထိန္းသိမ္းအား ကၽြန္ေတာ္ေငြလိုေနပါတယ္
တိုက္ခန္းငွားထားတဲ့စာခ်ဳပ္ကလည္း ေနာက္တစ္လဆိုျပည့္ၿပီ ေမေမ
ခ်စ္သူပူဆာေနတဲ့ ေဒါက္ျမင့္ဖိနပ္လွလွကေလးလည္း ဝယ္မေပးရေသးဘူး
IELTS, AUTO CAD သင္တန္းေၾကးေတြလည္းေပးရဦးမယ္ ေမေမ
ဂလိုဘယ္ဆန္ဖို႔၊ ႏိုင္ငံျခားသြားဖို႔ VISA သက္တမ္းတိုးထားရဦးမယ္
မျဖစ္ဖူးေမေမ ကၽြန္ေတာ္အမွန္တစ္ကယ္ ေငြလိုေနပါတယ္
အေပါင္းအသင္းေတြဆံုတိုင္း ေငြသံေၾကးသံညီးျငဴသံေတြဆူညံလို႔
ဇာတိၿမိဳ႕က ကုန္သည္ပြဲစားသူငယ္ခ်င္းေတြလည္း ေငြလိုေနတယ္
ေရေျမျခားေနတဲ့ အင္ဂ်င္နီယာသူငယ္ခ်င္းေတြလည္း ေငြလိုေနတယ္
တစ္ေျမထဲေနတစ္ေ၇ထဲေသာက္ အင္ဂ်င္နီယာ၊ပ႐ိုဂရမ္မာ၊ဆရာ၀န္၊ကဗ်ာဆရာ
သူငယ္ခ်င္းေတြအားလံုးလိုအပ္ေနတာကလည္း ေငြပါပဲ ေမေမ
ကၽြန္ေတာ္ကိုထားခဲ့ၿပီး ေမေမက ေဝးေဝးက ၿမိဳ႕ေလးဆီျပန္ေတာ့မွာ
ေမေမကို ေျပာစရာစကား က ် န ္ေ န ဥ ီ း မ ွ ာ လ ာ း လ ိ ဳ ႔။

ေအာင္ပိုင္စိုး

No comments: